środa, 19 grudnia 2012

Anielica jedna....

Witam we wtorkowy wieczór, a właściwie to już chyba noc :) dopiero teraz mam chwilkę żeby pozaglądać na Wasze blogi :)

Przede wszystkim chciałam powitać nowe obserwatorki, jest mi niezmiernie miło, że postanowiłyście zostać u mnie na dłużej :)

Dzisiaj chcę Wam przedstawić świątecznego Aniołka :) przy tworzeniu go wzorowałam się na kursie w sklepie Bazar Dekoracji... Chyba nie wyszedł najgorzej :)

A na koniec coś czym katuję Was już od jakiegoś czasu :) oczywiście szalik fioletowa trawka :)
wygląda trochę jak dywan ale jest miły i przyjemny w dotyku :)

Dobranoc kochani :)

9 komentarzy:

  1. Aniołek bardzo ładnie Ci wyszedł i w dodatku ma taką wesołą minę:) a szalik wygląda na bardzo cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pocieszny aniołek :) a szalik rzeczywiście przypomina nieco puszysty, włochaty dywanik. Na pewno jest szalenie milusi :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny aniołek
    a wczoraj się przekonałam, że takie trawki sa bardzo ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny aniołek. Szaliczek wygląda na bardzo ciepły, przyda się w mroźne dni. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jedniołek ;) A szaliczek pewnie cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny aniołek:) A w taki szaliczek bym się opatuliła:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek cudny a i trawka też całkiem fajna.pozdrawiam i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielica jest cudowna :)
    Miłego dnia
    http://mojewyroby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna anielica i życzę Ci aby Nowy Rok był lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń