piątek, 2 marca 2012

Bransoletki i wymianka...

Wędrując po Waszych blogach spotkałam bransoletki wykonane techniką kumihimo. Bardzo mi się one spodobały i nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała ich poczynić. Zatem zaczynamy:
ta była jedną z pierwszych...
potem stwierdziłam, że nie będę na naukę marnować sznurków i użyłam muliny, ale szybko tego pożałowałam...z cienkich nici efektu długo nie było widać :)
 a na koniec, właściwie dla relaksu :) poczyniłam bransoletkę z rzemienia :)
Strasznie się dzisiaj rozpisałam, ale chciałam się jeszcze pochwalić wymianką z Darią z Rękodzieło Etoile
Daria zaproponowała mi wymiankę prywatną a ja się zgodziłam. I oto co dostałam:
Prawda, że piękności? :)
Dobrej Nocy :)

5 komentarzy:

  1. Prawda - piękności! ;o) Mnie się ostatnio spodobały takie z rzemienia (Twoja też cudna) i mam plan sobie kilka takich zrobić ale to plan do realizacji daaaleko ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest świetna! Mnie się też bardzo podobają te bransoletki, ale sama sobie ich niestety nie zrobię, bo nie umiem :)
    Z rzemienia też jest ekstra!
    pozdrawiam!

    Jeśli możesz to wyłącz weryfikację obrazkową, bo już trzeci raz próbuję wysłać komentarz i nie mogę odczytać liter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weryfikacja wyłączona :) dzięki, że zwróciłaś mi uwagę, sama też nie lubię jej na blogach u innych :) ale byłam pewna, że ja już ją wyłączyłam wcześniej :) pozdrawiam i dziękuję za ciepłe słowo :)

      Usuń
  3. kumihimo- hmm... tego jeszcze nie słyszałam i nie próbowałam, ale jak patrze na twój debiut, to aż mnie nosi aby spróbować.Jak masz jakiś wzór na to cudo to chętnie sobie podpatrzę...
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń